Nekad Turkey08 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turkey08

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199278760028/

Ditt Hex-ID: 11000014e96a05c

Vad är din discord tagg? Turkey6849

Vem var det som bannade dig? Mariccc

Bild på banmeddelande: IMG_0506.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (Har ingen bild blev bannad i 30 dagar för clogga det är 7 dagar kvar på bannen) för jag låg på sjukhuset och loggade och ifrån maricccs perspektiv så ser det ut som clogg och därför bannade han mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog svettlana och sen frös mitt spel, sen quita jag för allt stanade. Jag loggade in igen och blev dragen till flygplatsen för jag skulle kolla på någon bil så skulle fixas. Sen satt jag i ett staff samtal med mariccc och han baf mig komma support. Jag kom support och där sa han att jag får indragna roller och 30 dagars ban. Jag frågade varför och han sa clogg. Sen la samtalet på och jag vart bannad och indraget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt eftersom jag cloggade inte. Men ifrån mariccc perspektiv såg det ut som att jag cloggade. Jag var tvungen att quita när mitt spel fryser för annars står jag bara helt stilla och gör noll i all evighet. Och det är inte så realistiskt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men alla är felaktiga förutom dem små bannsen jag fick dem första dagarna jag spelade på unive som va för cr 3 år sedan när jag lallade runt för det mästa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit sjukan i stan eftersom jag laggar mkt så är det svårt att vara där och att jag crashar pch fryser där ofta, men nu har jag bättre grafikkort så det borde inte vara några problem längre. Och så borde jag skickar i discord eller något till staff att jag måste quita

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte logga förens jag fått tillåtelse

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka