Accepterad turk0965 | Medlem ansökning [ThaiTaxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinbaba1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? emanuel

Vad är ditt discord namn? turk0965

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Melvin Ohlsson och kommer från en fin familj med en mamma och en pappa. Melvin är uppväxt i Sverige i Västerås och är mellan 20 mellan 25 års åldern. Melvins mamma jobbar på Willys och får en fin inkomst typ 200 per timme och pappan jobbar som en bilmekaniker. Melvin är en glad och lekfull och en hygglig person och som älskar att utforska världen. Melvin kommer ta hand om staden och hans mamma har läxat upp han om att vara en fin person som ska följa reglerna och kommer hjälpa dom som har det svårt i staden. När Melvin är nog modig så kommer han jobba som en bilmekaniker och ge dom Rabat för dom som inte har råd. Men just nu så sommar jobbar Melvin på Willys med sin mamma och tjänar 20kr per timme och ska spara sina pengar för att starta eget och han ska någon gång äga en bilfirma. Melvin är okej med att jobba länge så länge han tjänar pengar för att också uppfylla sina föräldrars drömmar. Men när Melvin blir lite äldre så ska han skaffa en familj och dom ska bo i en vila med en normal inkomst och frun ska jobba på ett kontor och sen så ska dom ha ett barn och sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kommer vara en snäll person som kommer vara online mycket och jobba ganska mycket och så kommer jag vissa folk som är ny i staden som har det svårt och inte vet hur man gör saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rpa på ett speciellt sätt så att de andra partner också kan vinna ett scenario. För det kommer inte bli roligt om det är samma person som vinner scenariot hela tiden

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm är att man dödar eller slå andra spelare utan att personen har gjort något och vdm är att man använder en bil som ett vapen och dödar dom med den

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har bara kört unive i ett år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men jag vet inte om jag heter samma som på discord och steam

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka