Nekad turk0965 | Medlem ansökning [miiniturtle, Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinbaba1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? emanuel

Vad är ditt discord namn? turk0965

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melvin Ohlsson och är 25 år gammal och är uppväxt i sthlm i Sverige han är en lekfull person som älskar vara med sina nära och kära och älskar att utforska världen. Han har haft en bra uppväxt med sin mamma och pappa och pappan jobbar på merkonomen och mamman jobbar som chef på ett bil center och dom båda för ganska mycket i lön. Men när Melvin är nog modig så kommer han starta en egen bilfirma med massa glädje och bilar som folk kommer älska. Melvin jobbar just nu på ICA maxi och tjänar 20 kr per timme men när han har fått alla pengar ska han lägga dom på banken så dom växer och sen när det är tillräckligt kommer han köpa en bilfirma och hyra massa med personer och dom ska få en bra lön och sen så ska Melvin skaffa familj och barn och dom pengarna som blir över ska han ge till sina föräldrar och uppfylla deras dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer ta hand om servern som det vore min egen server och jag kommer ta hand om dom icke medlemmarna och hjälpa dom in i framtiden. och kommer vara aktiv mycket på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ att du håller på med ett bank rån så kommer polisen men du hinner in i bilen men poliserna tappar dig för bilen går över 500km och det tycker jag inte är så kul för motpartners scenario så bilen ska bara gå i typ 200km så polisen hänger med och då blir det roligt för båda två

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? kan tre stycken NRL är att du kommer ihåg saker för när du dog och vdm är att du använder bilen som ett vapen och dödar dom med den och rdm är att du dödar personen utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat unive i 2 år är redo att bli medlem och att ta hand om världen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Under intervjun så hade personen regel dokumentet upp.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka