Accepterad turk0965 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinbaba1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? emanuel

Vad är ditt discord namn? turk0965

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melvin Ohlsson och är 20 år gammal och växte upp i Sverige med båda hans föräldrar. Melvins föräldrar jobbar på samma Job men dom får olika inkomster mamman får 10000 per månad och pappan får 20000 per månad och dom jobbar på Mekonomen. Men Melvin jobbar på Ica maxi och tjänar 20 kr per timme men när han blir 30 år ska han starta eget alltså starta en egen bil affär som man båda kan laga sina bilar och köpa nya bilar och dom anställda skulle få extra inkomst för varje bil hen sålde. Men Melvin är ung och utforskar livet fortfarande och hänger med vänner och skrattar med glädje men när Melvin blir 30 år gammal och har startat eget och har fått massa med pengar. Dem pengarna kommer gå till hans föräldrar och då kommer Melvin boka resa till dom och ge dom massa med pengar och uppfylla deras drömmar och resten ska till Melvins hustru och barn. Anledningen Melvin är såhär snäll är det för hans mamma har uppfostrat han så himla bra så att han är den snällaste personen som existerar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara mycket aktiv på unive och hjälpa både icke medlemmar och medlemmar som har det svårt och så kommer jag skaffa jobb och jag kommer göra min RP mycket mer realistisk och bättre för att jag ska kunna ha det bra samt dom andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ om jag och min kompis kör bil och har vapen och sånt i bilen och så hör vi plötsligt sirener av en polis men vi väljer inte och stanna utan vi kör iväg men sen efter vi har kört en stund så kommer föraren av Krim Bilen på att bensinen tog slut och polisen är fortfarande efter dom och då så väljer dom f8 quita för att inte bli av med deras kriminella vapen. Om jag va polisen samt en tx admin skulle jag ha portat dom direkt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är att du dödar eller slår någon till döds utan anledning och copbait är att du försöker få polisens uppmärksamhet och vdm är att du kör på någon och dödar någon med ett fordon och sen har vi NLR är att du kommer i håg saker från när du dog

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men jag vill skärm delar när jag tar intervjun för alla staffs tror jag har uppe regel dokumentet uppe under intervjun fast jag inte har det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka