Accepterad turk0965 | Ban Överklagan[Wippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinbaba1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199494586562/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b73e0c2

Vad är din discord tagg? turk0965

Vem var det som bannade dig? wippen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett dumt beslut nämligen att jag tog svart istället för att skicka faktura

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla jag ska börja jobba och tjäna pengar och sånt sen så har jag pimpat ganska många bilar så att jag inte orkar och pimpa fler så jag går iväg och ska avsluta mitt shift alltså mitt jobb sen så kommer de en kille och säger snälla kom behöver hjälp och tjatade så mycket och då sa jag att jag kommer och hjälper då då säger han du kan få 30k om du kommer då sa jag okej visst och jag ska va helt ärlig visste it att man inte fick ta svart för alla andra gör de typ på meko och aoutoexperten och dem blir it bannadde så jag tänkta om dom kan ta svart så ksk jag kan ta svart

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är absolut mitt fel skulle ha vetat från början att jag it borde ha tagit svart

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. såhär hände det min kompis bug abusar och skriker på mig ta upp händerna genom en annan dörr så jag tar upp händerna och vet it vad som händer helt plöstligt så kommer jag igenom en dörr och jag vet att det där var fel men då när jag blev bannad så kan det här också vara mitt fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha tagit svart ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp det har jag detta händer it igen jag ber er ge mig en chans det är snart jul vill ha en server och spela på snälla ber er

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har förståt ber om ursäkt ska inte göra om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka