Accepterad turk0965 | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinbaba1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199494586562/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b73e0c2

Vad är din discord tagg? turk0965

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett stort fel som it kommer hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis skulle hänga ig så han ringer mig ig o säger kom till fängelset vi ska köpa kniv av en grabb sen så kunde jag gå in i en dörr asså genom kriminaldörren asså där man hämtar sina grejer sen när jag går i genom dörren så låser den automatisk så jag it kan komma ut sen så säger min vän genom dörren bär mig snabbt så jag bär han och då så kommer vi igenom dörren men plötsligt blir vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej nej detta var absolut mitt fel detta kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och det är när en av mina kompisar kör runt i en plis bil vilket är en civil polis men när jag frågar han är det här inte en polis bil då säger han nej tror inte det för den hade inga lampor eller något sen så blir jag bannad istället för han och det va lite tråkigt men har lärt mig att inte spela med han längre för han bara förstör för mig och får mig bannad från denna fina servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde ha gjort annorlunda va att kanske leta efter en polis som jobbar där eller skriva report jag sitter fast vilket jag önska jag gjorde innan jag bärde min kompis för jag varna han att det kan bli flygbiljett men detta va både mitt fel och hans fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? det kan jag svära på ska inte göra om detta ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut förstår vill bara tilläga att jag är på min skoldator och skriver denna ban överklagan så kunde inte få en ny banmedelande så jag använde samma som på mitt föra banöverklagan hoppas det funkar för hade verkligen inte tid för och ta en ny hoppas det inte blir ett besvärande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka