Accepterad Tureson | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tureson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2003

Vad heter du på discord? Tureson#9534

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när jag har sommarlov/är ledig så kan jag spela typ 16:00 till ca 04:00 annars när skolan går igång kan jag va aktiv från när jag kommer hem till typ 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern i runt 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag blir servervakt skulle jag försöka göra så att servern får en högre rp nivå i snitt. jag skulle även kicka eller svbanna alla i min närhet som lallar eller gör nånting annat som förstör rpn eller bra drar ner rp nivån. jag skulle verkligen försöka vara aktiv så mycket som bara möjligt och försöka få alla som spelar på denna server att vilja köra rp på absolut högsta nivån som är möjligt. jag tycker att unive har en väldigt bra och hög rp nivå men man stöter ändå på folk som inte tar rp på en tillräckligt hög nivå därför skulle det varit väldigt smidigt och bra att vara servervakt. det skulle även vara väldigt smidigt att kunna dva bilar eftersom man stöter alltid på en massa bilar som folk bara har lämnat mitt i vägen och det är även risk att folk krockar in i dem och då går deras bil sönder och då blir man bara irriterad. man stöter även ofta på folk som pratar halv ooc eller ren ooc så då skulle det varit riktigt smidigt att banna dem för om man pratar halv ooc eller ren ooc framförallt så kan man inte rpa så det är riktigt störande när folk förstör scenarion genom att prata ooc så då kan man hellre banna dem och sedan fortsätta scenariot utan den personen istället för att fortsätta ett scenario med någon som bara förstör scenariot. det skulle även varit bra att kunna reviva folk som har dött utan anledning tillexempel på grund av buggar vilket har hänt mig många gånger så jag vet själv hur det känns att förlora allt man har utan anledning.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag skulle vilja bli server vakt på just unive eftersom jag kör väldigt mycket på denna server och enligt mig så är det den bästa fivem servern. jag vill även bli servervakt på just denna server eftersom det händer ofta att jag stöter på personer som inte tar rp påså hög nivå därför skulle det varit väldigt bra att vara en servervakt efter som då skulle jag ha kunnat kicka dem eller bannat dem så att de kanske lär sig att ta rp på den absålut högsta nivån som de kan uppnå.jag skulle hälst vilja kunna göra skillnad själv istället för att skriva /report och hoppas på att någon annan gör det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. Så det blir så kul som möjligt för alla. Om någon gör något fel så kommer ju den få en konsekvens och förhoppnings lär den sig av sitt misstag. Jag kommer dva alla onödiga bilar som bara är lämnade för att försöka minska d synk och minska lagg med mera. jag kommer göra allt för serverns bästa så är det bara.

Varför ska just du bli servervakt? Varför jag ska bli servervakt är för att jag kommer Dvea vilket är sjukt störande när man inte kan göra någonting åt de. Märker även att folk kommer in och snor bilar vilket också är sjukt störande så såna vill man ju bara få bort. jag vill också bli servervakt för att hjälpa och avlasta staff teamet och kunna hjälpa till så mycket så möjligt. Om jag kan hjälpa till med att inte behöva skriva en /help kom och dv:a dom här bilarna inne på autoexperten. Så har jag avlastat dom högre och så de kan prioritera andra. Det kommer liksom in icke medlemar som vill söka jobb men fattar inte varför de inte får då kan man lägga en /kick och beskriva så istället eftersom de inte fattar när man skriver i ooc. Själklart vill jag också hjälpa till med servern. Jag tror att en liten insats av mig ändå kan hjälpa ganska mycket.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att när jag är ute och kör bil så många gånger drycker det upp bilar mitt på vägen vilket är sjukt störande när man inte kan göra någonting åt de. Märker även att folk kommer in och snor bilar vilket också är sjukt störande så såna vill man ju bara få bort. jag vill också bli servervakt för att hjälpa och avlasta staff teamet och kunna hjälpa till så mycket så möjligt. Om jag kan hjälpa till med att inte behöva skriva en /help kom och dv:a Bilar som typ blockerar vägen för andra. Så har jag avlastat dom högre och så de kan prioritera andra. Det kommer liksom in icke medlemar som vill söka jobb men fattar inte varför de inte får då kan man lägga en /kick och beskriva så istället eftersom de inte fattar när man skriver i ooc. Själklart vill jag också hjälpa till med servern. Jag tror att en liten insats av mig ändå kan hjälpa ganska mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några command just nu men jag vill lära mig fler, De är /Revive (id) för att reviva en död person i rätt läge, /Svban (id) är att man bannar någon i 60 minuter och sen en anledning /kick är att man kickar någon för något som de har gjort /toggleid för att se alla som är runt mig självs id, /dv för att ta bort bilar som tillexempel är mitt i vägen som ingen kommer att flytta på annars

Är du whitelistad på serven? Ja + krim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad några gånger men i många fall har det varit felaktiga så dom har försvunnit efter typ 5 min

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka