Inaktuell TurboHulken_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
402
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Molla

Vad heter du på discord? TurboHulken_

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit MA innan och vill bli det igen eftersom jag gillade känslan när jag tog intervjuer och träffa på nya folk som kom till servern. Jag vill också bidra till unives utveckling och rekrytera personer som är ny i servern så de kan få känslan av att rpa. Jag vill att de som är ny till unive ska känna sig välkommna och engagerade till att börja rpa och ha roligt med andra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker jag gjorde ett bra jobb och jag gjorde aldrig fel när jag var ny och jag är väldigt social och gillar att använda mina kunskaper och förmodligen utveckla dom också. jag kommer vara aktiv och göra så gott jag kan. Eftersom att jag var MA sen innan så har jag fortfarande erfarenheter och kan allt inom det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag ska bemöta de med en trevlig och professionellt ton så de känner att de trivs bra och att de kan ha roligt på servern. I slutet av dagen vill jag att alla ska ha kul och att man ska alltid vara positiv. Man kan skoja och sånt ibland men till en gräns så man håller den trevliga och positiva stämmningen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle faktiskt vilja engagera och motivera folk till att bli medlem och rpa på den bästa servern i sverige som har trevliga spelare. Jag ska göra mitt absolut bästa till att visa varför folk ska bli medlem och rpa på unive. För att jag tycker det är den bästa servern som har många spelare och bra rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska kunna rpa seriöst och att göra sitt bästa för att passa in och så man inte gör regelbrott, utan att tänka innan de pratar eller säger något så de inte råkar prata ooc. och om de har frågor kan de alltid fråga någon i ooc eller fråga oss. Så att de kan utveckla sig framåt och stanna kvar i servern ett långt tag.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att läsa folks medlemskaps ansökan, besvara de och ta intervjuer. Och att vägleda personer och ge de lite tips och vägledning innan de blir medlem och börjar rpa, så att de inte råkar göra något fel.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag brukar alltid vara aktiv typ 4-5 timmar under vardagar och typ 6-7+ timmar under helg/lov.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har varit MA 2 gånger innan och kommer ihåg allt, plus så har jag aldrig gjort fel sen innan och alltid intregerat med nya personer som kommer in i servern.

Senast ändrad:
!b

!b

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka