Nekad Turbfx | Beslut Överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Ditt discord namn: Turbfx

Ditt Hex-ID: steam:11000014743d793

Vad för typ av beslut gäller det? Krimvarning #2

Vem/vilka tog beslutet? 1.krato

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag pronade omedvetet.

Hur är beslutet felaktigt? två yk bilar kom efter mig och började prata med mig, jag körde ifrån dom och då började en staff specca mig och såg att jag låg pronad i min bil. Jag vet att det är ett regelbrott på unive men jag var ej medveten om att jag pronade eftersom jag har det bindat bredvid duckar knappen "x". Den är bindat på Z, anledning varför jag har det bindat var det för jag körde på en amerikansk rz server och hade bindat prone för den. Efter det så tog jag en paus och sen gick in på unive. Jag glömde unbinda det eftersom jag inte tryckte Z. Jag har unbindat "e prone" nu och när jag körde bilen så är den fulltonad och då ser jag ej min karaktär vilket gör så jag var ännu mer omedvetande. Dessutom så får man inte upp någon notis när man pronar så jag visste inte heller. När jag blev bannad så hade en krim ansvarig dessutom sagt att jag hade tagit fram vapn och pronat sen igen. Jag erinrar mig inte om att jag tagit fram vapen och sen pronat, jag hade klippat lite innan jkag blev bannad och där ser man inte en ända gång om hur kjag tar upp eller hölstrar mitt vapen. Förstår att man kan tro då att jag pronade för att bli inte bli träffad när motparten skjuter men jag hade inte skjutit i denna scenario och ingen hade hoppat ut på mig just i detta scenario så försökte inte riktigt undvika att bli skjuten.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lGJWiedpNx6tKcctA?invite=cr-MSx5TU8sMjY1ODIyNTM4&v=60 . https://snipboard.io/LpIWux.jpg

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du som spelare har fortfarande ett ansvar att se till vilka emotes du har bindat. Det är inget vi står för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka