Nekad Turbfx | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199155894163/

Ditt Hex-ID: steam:11000014743d793

Vad är din discord tagg? turbfx

Vem var det som bannade dig? .william07.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-30 205007.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag shoot on sightade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis blev jagad av två bilar och sa att han behövde hjälp så jag hoppade ut på två bilar och började skjuta, jag blandade ihop en av min allians bil med en annan bil som jag trodde var oppsen och skjöt på bilen och dödade han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban men inte shoot on sight utan mer brist på social rp för om vi kollar på motpartens klipp ser man ändå att han följer efter två bilar. Så han jagade ändå men jag skulle inte skjutit utan istället först fått reda vem det är och kidnappat han istället om han var någon vi hade krig med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för fusk men det har jag lärt mig av och rdm där jag också shoot on sightade en person men då var det mycket grövre än denna gång då jag bara såg en bil som jag trodde var med i en skottlossning o skjöt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag nämnde innan, ha mer social rp och fått först reda på om han var med oss eller inte och kidnappat han istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ha mer social rp och bedriva med mer rolig rp som att prata mer och inte bara hoppa ut och skjuta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka