Nekad Turbfx | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199155894163/

Ditt Hex-ID: steam:11000014743d793

Vad är din discord tagg? turbfx

Vem var det som bannade dig? .william07.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-29 022956.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag shoot on sightade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en prio som sa om att jag skulle ställa mig på ett ställe medans min kompis kom med ett flertal bilar som vi skulle skjuta på. Jag skjuter bilarna när de åker förbi och dödar drivern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från mitt perspektiv är det inte ett regelbrott men jag kan förstå från de andras perspektiv att de kan vara det då dom inte vet att jag är med bilen som blev jagad. Det luriga här är att jag skjöt min egna vilket kan då förstås som shoot on sight eftersom jag v ar ej medveten om vilken bil jag skjöt på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för fusk men det har jag lärt mig av och rdm där jag också shoot on sightade en person men då var det mycket grövre än denna gång då jag bara såg en bil som jag trodde var med i en skottlossning o skjöt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svårt att säga men kanske inte hoppat ut på ett bil led och skjuta vilt utan att veta om jag skjuter på rätt eller fel personer. Jag hoppas att ni förstår att det fanns ändå en grund bakom denna skottlossning och jag ville bara hjälpa min kompis, sen blev de ju fel då jag skjöt mina egna men det var så dimmigt så jag blandade ihop personens bil med oppsen då dom är ganska lika.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och nu har jag fått 2 shoot on sight bans så jag lovar när jag blir unbannad så kommer jag höja min rp nivå genom att inte bara skjuta helt vilt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka