Antagen hassan11 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassan0009194

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? hassan

Ditt discordnamn: mitt naman på discord är hassan0009194

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? ja tänkte o bli staff föratt de kul o hjälpa folk samt hålla staden lung inga lallare o ja kommer bidra me mig bästa ja kan som staff eller i början helper och ja asså o ja har ganska mycket tid o ja kan lösa flesta av min tid i unive ja vill servern gott o ja spelar varje dag 15 timmar så de darför ja tänkte bli staff o göra nått för servern de ända samt de roligt o ha koll på reports o hjälpa andra spelare o sånt när spelare bheöver hjälp o massa andra grejer

Vad tycker du inte fungerar på Unive? asså de ja har märkt på senaste tiden staff tar inte folks repoter eller dom tar tid när dom ska ta en report samt de mycket lall ochså o de mycket fuskare så ja har ochså tänkt att om ja kommer va helper uppfitgen ja kommer satsa på är fuskare om de finns några fuskare föratt de så jävla mycket fuskare på servern folk tycker de tråkigt bara asså jag om ja blir staff ja kommer va som hack hunter vill ba få bort fuskare man måste satsa på de på nått sett samt de mycket buggar på servern så man måste ochså fixa de om ni kan

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? asså vi tillsamans staff vi måste altid ha bra sammarbete tex de finns nåt fuskare vi kollar altid man ska ha altid bra sammarbete tillsamans man ska va altid va tillsamans

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? asså de jag planerar som staff är att satsa på fuskare folk som metar folk lallar asså ja kommer bidra me mig ganska bra planer på denna servern o hoppas ja får en chans av er att ja får göra de ja vill bara servern gott föratt ärligt talat inget nästan fixar allt ifrån sitt hjärta folk bryr sig inte så ja kom föratt lägga stopp på de o rätta allt o få tag på dom JÄVLA FUSKRE OCH LALLARE

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? asså ja kommer spela typ några timmar osen flesta min tid kommer jag va som staff asså 5 timmar staff 5 timmar rpar som de kommer funka osen om ja har inte tid vissa dagar kan jag exktra timmar som staff om ja missar de ja skrev nu

Hur länge har du spelat på Unive? ja har spelat unive i 1 år men men nu ja tänkte aktivra mig mer

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men man lär sig i framtiden

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? asså ne faktisks men kommer satsa mer på rp o support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka