Accepterad turb071 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? turb071

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014743d793

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar o går till skolan och efter jag kommit hem går jag ibland in direkt på unive eller så går jag till gymmet, men jag brukar spela unive väldigt mycket varje dag. Runt ksk 6 -1 timme per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev testmedlem den 29 oktober och medlem den 9 november då. Så drygt tre månader sen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger totalt. https://ibb.co/WtthC9Q

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska rpa som vanligt, men om någon t.ex. pratar halv ooc kan de kicka eller banna personen i en timme. Om personen blir bannad för något som borde vara mer än 1 timme kolla SV ansvariga på klippet du skickat på personen du bannat och då kan de förlänga deras ban. Servervakt ska vara förebild för andra folk och visa hur man rpar på riktigt. Ibland Rp:ar jag som en sjukvårdare också och då kommer mycket folk o klagar om kryckan vilket är jobbigt och ett regelbrott så skulle kanske vara najs att kunna kicka de som inte uppför sig i sjukan.

Olika Commands för SV:
/toggleid- kolla folks ID hela tiden
/sv- skriva i en chatt som är bara för servervakter och staffs
/svban- Banna en person i en timme
/kick- kicka personen från spelet

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då ibland när jag spelar Unive ser jag folk göra regelbrott utan att få konsekvenser för kommer inte direkt hoppa support för de vdmar. Jag har också varit SV förut så jag har erfarenheter från det samt tycker jag att jag utför bra rp så är kapabel nog för denna roll.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom SV kan vara att du bannar folk för de är otrevliga mot dig vilket är inget regelbrott, så du basiclly powergamear då du spelar för din egna vinning. Kortvist sammanfattat är korruption när du abusear din makt. Sv kan man också abusea genom att ha /toggleid på när du är i ett scenario så du kan t.ex. se vart folk är i en skottlossning genom väggar. Din karaktär vet ju inte då att en person står bakom en vägg så jag skulle också säga det är powergaming samt meta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka