Accepterad TuffeTheo_TIBBE | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TuffeTheo_TIBBE

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Theo

Vad är ditt discord namn? TuffeTheo#2316

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Tjena, Jag ska rpa en karaktär som heter Lars. Lars Åke. Lars är en 32 årig man som är trevlig och hjälpsam. Lars är väldigt social och positiv. Lars är väldigt social så lars har väldigt lätt att skaffa sig nya vänner. Lars kommer från Skåne och är en riktig Skåning. Lars har ganska många vänner redan i staden. Lars drömmer om att bli bilförsäljare. Lars ska fröska ta en jobb intervju på marja-lisas. Lars ska jobba hårt och hjälpa sina kunder väl. Lars är väldigt bra på hantera stress, jobbar bra i grupp, tar åt sig av sin bra kritik men tar inte åt sig skit. Lars har väldigt bra självförtroende och är en stadig MAN. Lars hade en väldigt bra uppväxt, Trevliga vänner gick i en bra skola, höga betyg och allt. Lars är en UNDERBAR GUBBE.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med HÖG rp nivå samt ROLIG rp. Jag kommer rpa med mina vänner och vi kommer ha roligt och andra spelare kommer få ett skratt bakom skärmen. 110%

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag är i ett scenario, vi säger att jag har kidnappat någon. Om vi står på ett berg och jag har en pistol mot hans huvud och jag säger att jag ska ha hans pengar och allt, om jag dödar han ochj bara slänger iväg honom, det är väldigt tråkigt scenario och jag spelar inte för motpartens vinst, endast min egen, det är bara jag som har roligt i scenariot. SÅ SKA DET INTE VARA! Alla ska ha roligt i ett scenario. Istället för jag skjöt honom och dödade han så skulle jag kunnat rpa på att jag tappade pistolen eller missade skottet och motparen tar pistolen och håller den mot mitt huvud istället, där tänker man på motpratens sida också och det är inte bara jag som har roligt, motpartens sida har också haft roligt och det är inte bara ajg som vinner. Det är att spela för motpartens vinst i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och kan dom flesta. 1. Vdm = veachle detch match det e om jag skulle använda min bil som ett vapen alltså köra över dig och du dör. 2. Rdm om jag skjuter dig utan någon anlednming från inte stans. 3. SUNTFÖRNUFT e den vbiktigaste reglen skulle jag vilja säga, det är väldigtr viktigt att tänka logiskt utan ett logiskt tänkande så blir de ingen bra rp över huvetaget.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp samt det yrket jag ska spela mig till. Och det yrket är då bilförsäljare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte, jag hoppas bara att jag blir godkänd och får ha lite roligt på servern. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka