Accepterad Tuffa_Victor | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tuffa_Victor

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/profiles/76561198312952394/,

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Birdie1026

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vicke Fasseli och är 27 år gammal, Vicke gillar bilar och att hänga med polare. Vicke har drömt om att bli polis och har en bror som har vart det. Vicke är en snäll person med mycket glädje men kan bli lät arg. Han gillar även bilar och har en samling. När Vicke var liten så blev han misshandlad och mobbad i skolan i somalia, men tillslut kom soldater och bomba så familjen var tvungna att flytta till unive, här blev Vicke tvingad att bli kriminell men det ville han inte, så han ringde polisen och sa allt så greps pappan och Vicke sluta vara kriminell och fick intresse om polis yrket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag har vart det förr och det var kul, jag vill även kunna skaffa jobb med mera. Jag har vart medlem många gånger förr och vet hur man beter sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra rp mycket bättre genom att visa att det är jätte rolig server och att visa vilka möjligheter det finns på servern. Jag kommer reporta om jag ser folk som bryter mot reglerna och vara super aktiv!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man ska försöka göra scenariot så lång så möligt och dra ut på rpt så mycket som möjligt, även om det går bra för motståndaren. Det är även att man inte ska rpa för att bara vinna i alla scenarion!

Hur hittade du Unive? Jag har ju vart på denna server "skit länge" men annars tror jag typ vänner och cosmo.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka