Accepterad vickevirre247 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vickevirre247

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? Vickevirre

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Vicke Al-Hassan kommer från Iran men tog valet att flytta till Sverige för att hitta ett bättre jobb eftersom det inte finns så bra jobb i iran. Han har 5 syskon som flyttade med mig till Sverige. Hans morsa och farsa dog i en bilolycka på väg till flygplatsen när de skulle flyga till Sverige. Vicke Al-Hassan är intresserad av motorcycklar så han spenderar mycket av sin tid på crossbanan för att se nya och coola hojar. Vicke Al-Hassan har dunder adhd och dyslexi så han kan hamna i dåliga sittuationer ibland med gäng kriminella, men nu försöker han gå mot en bättre väg som mekaniker. Vicke Al-Hassan har planer för framtiden han vill skaffa sig ettt jobb som mekaniker och köpa hojar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kmr bidra med underbart och bra rp. Jag kan rpa på ett roligt/bra sätt då jag kan mycket om rp och har spelat dett mycket. Jag kmr bilda scenarion som blir bra för båda mig och andra spelare, eftersom det är ett datorspel är det roligare att båda spelarna har roligt, istället för att bara jag själv ska ha kul. Jag kommer förmodligen i framtiden bli icke laglig så polisen kan ha lite fler uppdrag och kan ha roligt när nån tex rånar en bank eller liknande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man tex ska ta och råna någon så ska man inte tänka på vad man får och hur man gör för att maximera vinsten i scenarion såsom vapen o pengar. Man ska istället fundera på hur man kan göra scenariot roligt för alla medspelare. Man kan exemeplvis kräva de på lite pengar så klart eller tex så kan man förhandlar sig till en fredslösning utan att någon av spelarna ska bli bötfälld. En annan sak är att om man förhandlar så ska man hålla sig till det man säger exempelvis om man säger att man ska släppa personen om den ger 20k så ska man hålla det man säger.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm döda eller slå utan anledning, vdm använda fordon som vapen, suntförnuft det är de man ska tänka med när man rpar man ska inte göra saker man ej hade gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja va bilförsäljare 2018 på Marja-Lisas fast på en annan server och va personal ansvärig på autoexperten på denna servern sen har jag testat lite andra servrar men har inte riktigt fastnat för nån men nu är planen att stanna på unive och därför vill jag bli medlem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka