Nekad TTV_bokmal | Chef-jobb ansökan [William07] [Vinaor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bokmal

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Bitr, chef

Vad heter du IRL? Jakob Johansson

Vad heter du på discord? TTV_bokmal#7843

Hur gammal är du? Jag är 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat från 2022-08-11

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? På senaste tiden har jag märkt att Vianor typ aldrig har öppet eller aldrig har någon som jobbar där kan man säga och de vill jag kunna ändra på genom att anställa drivna och aktiva medborgare som vill medarbeta så jobbet blir aktivt och börjar komma tillbaka in i branchen igen så att alla känner sig välkomna och nöjda med sin bil efteråt. Jag kommer va en aktiv bitr, chef som kommer kunna driva jobbet framåt på ett bra och säker sätt för att om man får mogna personer som brinner för jobbet så kommer de va lall fritt och aktivt så att de kommer bli en bra arbets miljö och nöjda kunder som kommer med nya bilar och känner sig nöjda efteråt och även att dom känner sig hemma. Sen kommer jag behöva aktiva, mogna PA som kan hjälpa mig att driva fram Vianor genom att prata ihop sig med våran personal och komma med bra idéer och tankar. Sen vill jag också kunna göra Vianor till en bättre arbetsplats där alla arbetare och kunder är vänner och inget bråk skal kunna uppstå. Men vi kommer endå behöva en seriös arbetsplats så att Vianor inte blir allt för opopulärt och lalligt. Mig som Bitr, chef kommer de alla slippa att skriva i jobb appen om att att Vianor ska börja jobba och att Vianor ska öppna. Jag kommer fixa Vianor till en bättre socialare arbetsplats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit Bitr, chef på Vianor, har även varit erfaren på auto-experten tidigare och varit P-A på det flesta jobb så jag vet hur det funkar att vara högt uppsatt och ta mycket ansvar.

Hur ofta kommer du vara inne? ---Veckodagar---
Måndag 14:00 - 23:00
Tisdag 14:00 - 23:00
Onsdag 14:00 - 23:00
Torsdag 14:00 - 23:00
Fredag 14:00 - 00:00
Lördag 01:00 - 00:00
Söndag 01:00 - 00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst era regler till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka