Nekad Tryxz | Beslut Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Ditt discord namn: T1yxz

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning ban

Vem/vilka tog beslutet? zeno

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs pågrund av att jag åkte till humane labs utan att prata med oppositionen jag sköt mot vilket var dumt efter som att jag skulle antingen ha skjutit doms däck och försökt kidnappa eller använt skotten mot däcken som en varning att ifall dom inte drar så kommer jag kanske skjuta dom i huvudet eller pratat med dom och låtit dom rikta först och inte bara åka till en oneway och skjuta direkt vilket vara väldigt dumt utav mig och ska inte hända igen har lärt mig utav mitt misstag och ber bara om en till chans och visa att jag har förbättrat mig ifrån sist gång eftersom att ni kan se i min historik att på senaste tiden har jag förbättrat mig mycket från sist har gått från en röd spelare till en grön spelare vilket jag själv tycker är en väldigt stor förändring och på så sätt så kanske ni kan tro på mig att jag faktiskt lär mig utav mina misstag till skillnad från vissa som bara säger att dom ska förbättra sig men inte förbättrar sig utan bara går och gör samma sak om och om igen hoppas ni kan ge mig en till chans så jag kan visa er min stora förbättring efter denna bannen har gått ut eller ifall ni väljer att acceptera min överklagan

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte felaktigt utan det var fel utav mig att skjuta oppositionen i huvudet utan jag skulle ha skjutigt hans bil i däcket eller snackat mer utförligt och löst det med dom eller skulle jag låtit dom skjuta först och sedan göra det jag gjorde efter som det var dumt att skjuta han i huvudet utan att ha snackat med honom mycket. Men jag tycker att man inte ser scenariot ifrån mitt prespektivt tillräckligt man ser bara det ifrån hur clipet ser ut eftersom jag blir tillsagt att åka till humane i förväg och sedan vänta tills min polare kom och skjuta dom vilket jag gjorde och det kanske låter konstigt och ni tänker "man ska inte göra allt folk säger" men det är inte lika lätt att tänka just då i stunden när 10 bilar som är med oppositionen står och är småhetsiga då är det lätt att vara klok i efter hand ber om ursäkt för misstaget och det ska inte hända igen utan har lärt mig mycket utav den hära bannen att tänka igenom mina handlingar rejält några extra gånger innan jag gör dom och alltid prata ut och inte sikta huvud det första jag gör och som sagt kan ni se att jag har gått från en röd spelare till en grön och se min väldigt stora förändringar i min rp vilket jag tycker bevisar att jag faktiskt lär mig utav mina bans och inte bara säger att jag ska förbättra mig vilket jag också har bevisat med detta att jag faktiskt förbättrar mig hoppas verkligen ni kan ge mig en till chans så jag kan bevisa mina framsteg i min rp nivå och hur mycket jag verkligen har förbättrat mig och tagit lärodom utav denna bannen jag har fått.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m7ohl0Wt3-_AVxBNy?invite=cr-MSxGYnEsMTQ3ODE4NDQ&v=153

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka