Nekad Tryxz | Beslut Överklagan [Zeno, hyz0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Ditt discord namn: T1yxz

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning ban

Vem/vilka tog beslutet? zeno hyzo

Varför tror du själv att beslutet togs? Det beslut de gäller är 2 krim varningar samt en ban men jag skulle ändast vilja få bort en krim varning samt bannen då att jag känner att jag förkänade ena krimvarningen när jag då hade brist på social rp, men den andra tycker jag är helt skumt att jag fick då jag inte var så otrevlig i support jag försökte ändå argumentera om min krim roll då jag lagt pengar på den samt vill behålla den o sköta ett snyggt och roligt rollspel för alla, jag har även börjat sköta mig på senaste då min historik är väldigt dålig och jag var en problem spelare förut. Men nu försöker jag mitt allra bästa för att alla ska ha en bra och rolig rp, därför hade det varit snällt om ni hade kunnat ändra ert beslut till en krim varning och ingen ban.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte helt felaktigt men ena krim varningen är fel då dom tycker jag är otrevlig men i själva fallet försöker jag bara argumentera för min krim roll sen kanske det känns som att jag höjer min röst men min mick är lite skum då den tar upp visa ljud lite olika högt och därför kanske det kändes som att jag höjde rösten, sen bannen va lite överdriven då dom hade jagat samt skjutit mot oss hela dagen och dagen innan, men om ni inte skulle vilja ta bort bannen fattar jag det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m7ohl0Wt3-_AVxBNy?invite=cr-MSxGYnEsMTQ3ODE4NDQ&v=153

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka