Nekad Tryxz | Ban Överklagan [Zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? t1yxz

Vem var det som bannade dig? zeno

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-14 184544.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte till humane och dödade han utan att prata tydligen men det är inte så min polare pratade med dom tydligt sedan så skrev dom i prion kör t humane och ställ er där och va beredda då gjorde i det sedan kom min polare insprimgandes med vapen när vi stog redo och sa att vi skulle skjuta dom då gjorde jag det och eftersom jag dödade han så fick jag ban för osocial rp samt var jag kaxig i support när jag inte lät dom säga hejdå och argumenrade emot som dom klassar som tjafsar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och pratade med sinful sedan så kom de 10 kartellen bilar som alldrig betyder snacka bara hoppa ut och mag dumpa bilen så körde därifrån då blev min polare jagad och små pittad då skrev han i prion kör till humane och då gjorde jag det sedan kom han inspringandes som sa skjut dom så det var det jag gjorde och det kallas tydligen osocial rp fast jag tycker att dom hade tydlig avsikt att skjuta och kidnappa eller döda

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej tycker jag för att dom hade tydlig avsikt att skjuta och döda eller kidnappa men samtidigt så kanske jag skulle väntat tills dom gjorde något grövre en att köra efter

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja massa små bans som pwg och fail rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja väntat på att dom skulle riktat eller skjutigt före

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta först

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka