Accepterad Tryxz | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Vad heter du på discord? Tryxz#7644

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under lov och helgar brukar jag spela från 13:00 - 02:00 men har nog någon paus mellan. sen när skolan börjar igen så blir de nog från 15:00 - 23:00 ifall de är något jag måste göra eller ifall jag ska iväg så kommer jag va lite mindre aktiv om dagarna. (vissa dagar kommer jag vara mer aktiv)

Hur länge har du varit medlem på Unive? fyra månader typ

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 8 gånger tidigare. men jag har lärt mig av alla mina tidigare banns men dom flesta fick jag när jag va ny till rp

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som kan rpa seriöst och bra dom ska även kunna hjälpa staffsen med folk som gör olika typer av regel brott. En servervakt enligt mig är en helt vanlig person på servern som har fått förtroende och perms av staffs. en servervakt ska däremot inte gå runt och leta efter folk som gör olika typer av regel brott dom ska bara rpa som vanligt men ifall dom skulle se någon som gör ett regel brott så svbannar man dom. En servervakt ska även kunna vara en förbild för andra spelare på servern. En servervak banns ska även vara lärorika så folk lär sig till nästa gång vad dom får göra och vad dom inte får göra men alla behöver inte vara lärorika för man ska så klart banna folk som bara är inne för att förstöra på servern sen få den förlängd i sv chatten förläggnings bans.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig för vill verkligen kunna hjälpa servern så mycket jag bara kan. samt kan jag alla kommands som jag tidigare har varigt servervakt. jag vill även kunna under lätta för staff teamet så doms jobb på servern blir lite lättare. samt kommer mina svbanns eller kicks vara lärorika så inte samma missagt händer två gånger men de är skillnad ifall dom är på servern bara för att förstöra på servern då kommer jag så klart banna dom sen få den förlängd. Sen har jag också tidigare erfarenheter då jag va servervakt innan de blev sv-wipe. Sen ifall någon skulle ha frågor i mina pms om hur jag tänkte när jag bannade hen så skulle jag så klart förklarat och visat clip på när dom gjorde regel brottet. sen vet jag de mesta som jag va servervakt tidigare.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som vet vad dom gör. En bra servervakt är även en mogen person som tar rp seriöst upp till 100% som även respekterar alla regler och hänvisar till dom och är noggran vid svbans och kicks och liknande saker. En bra servervakt skulle så klart vetat vad hen gör och vara en bra förebild till andra spelar på servern. En bra servervakt är även en schysst och snäll person. En bra servervakt är även en person som kan hålla en diskussion utan att de blir bråk eller något liknande. en bra servervakt är även en person som förbättrar rp nivån på servern så mycket man bara kan och verkligen försöker att förbättra hela unive helt enkelt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är nät t.ex ens kommpis gör ett regel brott och man ser de och kan clipa de och sen banna dom men man väljer att bara strunta i de för att kan känner dom. sv abuse är när du använder dina perms till att vinna ett scenario alltså till din fördel t.ex ifall man ska storma ett gäng hus sen använder man toggleid för att se allas position och sen när man dör revvar man sig själv. Detta får man såklart absolut inte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka