Nekad TRYGG-HANSAS REMAKE

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
@Philip320
Hej som du kanske vet efter mina PM så går det ej bra för trygghansas det får ej den uppmärksamhet det borde detta är pågrund av att det finns ingen riktig mening med att försökra dina fordon,det enda det bidrar med i att polisen inte kan ge dig böter för det och i många fall så skiter polisen i det och då tycker jag att Trygghansas är ganska värdelöst och jag ser potential eller så får man helt enkelt byta ut trygghansas och skapa ett nytt föreslag jag föreslår att vi skapar ett nytt företag som säljer fastigheter för just nu så finns det ett ställde där man köper fastigheter mäklarbyrån, eller så tillex i sandy så går man till husens dörrar och bara köper dem. Jag tycker detta är ytterst orealistiskt så skulle vilja skapa ett nytt fastighetsföretag och jag känner att jag kan ta ledningen där för jag har tiden och viljan och är hyfsat erfaren är nuvarande chef på trygghansas så det är ju mig föränding skulle påverka för det mesta. Jag vet att det blir en jobbig uppgift med alla system och så men det hade vart bättre för RP:en om man frågar mig, annars så kan man göra så att trygg-hansas blir som den nuvarande mäklarfirman ett ställe utan arbetare där man bara går in och försäkrar och är klar och istället så när man köper hus så får man hjälp och så man kan hyra det och hyra olika lokaler för fester tillexempel. Så skulle vart jättensnällt om Philip eller någon annan som är ansvarig för sånthär eller har makten att ändra tog tag i detta för trygghansas får ingen uppmärksamhet det har blivit bortkastat får för lite kunde och kan inte ha mer än typ 4 aktiva anställda för då går det i konkurs snabbt. Och jag tycker detta är ett slöseri av en bra företagsplats. Har skrivit till Philip på PM heter ica stig#7472 på privat medelanden och på Unives discord server heter jag Hagge(Ludvig Kjellberg). Så fritt fram och kontakta mig om detta ej är möjligt eller om ni har andra förslag. :)

Inaktiv. Om du behöver fortfarande hjälp gör en ny ticket MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka