Accepterad truxx | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

truxx

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Ditt discordnamn: truxx#9038

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2004

Varför ska just du bli staff? Jag känner att mängden lall & stök på servern har ökat nu igen efter sommaren (pga massa nya människor vilket är härligt att se) och känner att det kunde bli en förbättring. Jag vill hjälpa servern framåt och få fram den seriösa rpn som alla har inom sig. Det ska alltid hållas en professionel rp nivå på servern och detta kan lösas genom att få in nya ansikten i staff teamet men även att då sätta lite mer press så man får kontroll på dessa lallare och förstörare som finns på servern. Till exempel på ställen där det försegår rätt mycket lalla är blandannat trygghansa & piren. Trygghansa har man sätt en förändring i ( plus till nuvarande staffsen ). Och även på Piren. Men det fortfarande en del jobb kvar som kan fixas. Jag vet själv om hur irriterande det kan vara att man åker ner dit för att se ifall det finns någon nice bil eller några trevliga människor man vill lära känna men att då bli välkomnad med folk som springer runt och hoppar med cyklar på bilar samt slår varandra. Man har flera gånger skickat reports på detta men inga åtgärder tagna.

Jag vill alltså hjälpa till i staffteamet att lösa detta genom att vara så aktiv & interaktiv med community som möjligt genom att sitta i blandannat support & hjälpa folk med sina frågor. Men att även hjälpa de som skickar en /report ingame och behöver hjälp med något (självklart kan inte helper göra exakt allt utan vissa saker ska helst bli skickade till högre uppsatta). Jag tror att jag kan hjälpa communityt mot en bättre framtid där lall & förstörelser inte är lika vanligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när man går sista året på gymnasiet så finns det en del att göra, bland annat gymnasiearbetet samt skolan generellt. Men jag har ett rätt så flexibelt schema (innebär att lektioner kan bli inställda då & då och ökar då mängden tid jag kan hjälpa till på servern). Dagar där jag är som mest flexibel är bland annat onsdagar då jag har endast en lektion om dagen som börjar vid 15:30 & slutar isch 1 1/2 timme senare. Den tid både innan & efter kommer användas till att majoriteten av tiden vara till att hjälpa servern framåt. Alla andra dagar så har jag fr.o.m 16:50 - 24:00 (veckodagar). Helger är jag nästintill endast aktiv på servern så där kommer jag vara inne från isch 13:00 till 02:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan någonstans i februari 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan så jag vet hur man behandlar bland annat spelare & andra staff medlemmar på bästa sätt. Jag under min tid som staff var support ansvarig, vilket då innebär att jag sitter i support en stor del av min tid om aktiv men även ingame & försöker hjälpa folk via /report medans jag inväntar någon som ska hoppa support väntrum. Utifrån de jag fått höra från de jag hjälpt så har det inte varit särskillt mycket negativt utan endast +reps. Jag känner att jag platsar i teamet då jag varit staff innan & har erfarenhet om bland annat de vanligaste commands man använder (/noclip, /spec /ban /kick osv.)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan om jag är extremt utmattad eller bara inte fått tillräckligt med sömn vara lite grinig men jag försöker alltid visa mig positiv uttåt för att göra ett bra intryck

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka