Accepterad Troxxy | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Troxy

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096291080/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Troxy#0002

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2005

Berätta om din karaktär. Milan Eriksson var en ung man på bara 19 år som hade en stor passion för att leva på kanten. Han hade alltid varit en lite annorlunda person, en som aldrig riktigt passade in i den vanliga mallen. När han var yngre hade han alltid varit den som ställde frågor och ville veta varför saker var som de var, men när han kom in i tonåren började hans nyfikenhet att växa till något annat. Han blev mer och mer intresserad av att utforska vad som fanns bortom gränserna för det som ansågs som "normalt" och "rätt".

Milan hade alltid varit stark och självsäker, men han hade också en viss naivitet och oskuldsfullhet kvar från sin barndom. Han hade aldrig riktigt varit med om något verkligt farligt eller oväntat, och han hade aldrig varit i närheten av någon form av kriminalitet. Men det här skulle snart förändras.

En dag, när Milan var ute med sina vänner, träffade han en grupp äldre killar som han aldrig hade sett förut. De verkade vara lite mer världsvana och hårdhudade än vad han var van vid, och Milan blev genast fascinerad av dem. Han började prata med dem och försökte imponera på dem på något sätt, och till slut bjöd de in honom att följa med dem på en liten "utflykt". Milan var nyfiken och tvekade inte ett ögonblick innan han tackade ja.

Så snart Milan hade klivit in i bilen insåg han att han hade begått ett stort misstag. De här killarna var inte bara lite annorlunda, de var riktigt kriminella. De hade varit ute på någon form av inbrott eller stöld, och Milan hade blivit indragen i det hela utan att han hade en aning om vad som pågick. Han fick panik och ville hoppa ut ur bilen, men det var för sent. Han var fast.

Under resten av kvällen fick Milan se saker och händelser som han aldrig hade kunnat föreställa sig. Han såg hur de här killarna med nonchalans stjäl och förstörde saker, hur de hotade och skrämde folk för att få det de ville. Milan blev rätande och rädd på samma gång, och han visste inte riktigt vad han skulle göra. Han ville bara att allt skulle vara över så fort som möjligt, men samtidigt kände han också en sorts morbid nyfikenhet. Han ville se vad som skulle hända härnäst, och han ville vara en del av det hela.

När kvällen var över och Milan hade kommit hem till sin lägenhet, var han fortfarande chockad av allt som hade hänt. Han hade aldrig tidigare varit med om något sådant här, och han visste inte riktigt vad han skulle göra. Men samtidigt kunde han inte låta bli att känna en viss tacksamhet mot de här killarna. De hade visat honom en värld som han aldrig hade sett förut, en värld som var spännande och farlig på samma gång.

Milan visste att han aldrig skulle kunna glömma den här kvällen, och han visste också att han aldrig skulle kunna gå tillbaka till det "vanliga" livet igen. Han hade smakat på något som var starkt och oemotståndligt, och han visste att han ville ha mer. Så han bestämde sig för att söka upp de här killarna igen, och att fortsätta följa dem på deras kriminella äventyr.

Resterande är historia.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag kommer bidra med bra rp och roliga senarion. jag kommer spela för båda parternas vinst och se till så alla har det roligt på unive. jag kommer se till så alla har någon att rpa med, då ja RP:ar väldigt mycket socialt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Följande kan jag bidra till serverns RP: En ökad spelarbas (streaming) Roliga scenarion, Social RP, samt att se till att alla har det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar för pengar och makt, och man accepterar att man själv inte måste vinna alla scenarion. Med det sagt så låter man också motparterna att ha chans att vinna scenarion, och man gör det schysst med respekt och utan att förstöra.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på servern väldigt länge, hitta den igenom streamers samt tiktok.

Tillbaka