Accepterad Sickan12 | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
155
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? riktigawiking

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milan Svenson han är 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sammarbetsfull, hjälpsam och väldigt snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Milan Svenson har haft en väldigt bra uppväxt men samtidigt en dålig uppväxt. När Milan var 15år så behövde han hjälpa sin familj med att tjäna in pengar så de kunde bo kvar i deras lägenhet. Han slet varje dag och jobbade i en butik. En dag så köpte han en trisslot till sig själv och han trodde inte på sig själv att han skulle vinna något, några timmar senare så började han skrapa sin trisslott och han van då 1miljon kroner han blev så glad så han kunde nästan inte hantera sig själv. Milan gick till banken och fixade ur alla pengar till hans bankkort och då så gav han 600000 tusen till sina föräldrar och hans föräldrar blev jätte glada över han och dem behövde inte tänka på pengar eller jobb, han räddade hela sin familj från kris osv. Milan var smart och hjälpte andra personer, folk sa till han att han borde bli polis i framtiden han började då tänka på saken osv. Så då blev hans dröm att bli polis!. Milans framtidsplaner är att han ska ha en fru men 2 barn och att bli polis och göra så samhället blir tryggare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. Jag kommer att göra roliga scenarios och göra rpen mycket mer roligare för mig och för andra. Jag kommer att försöka utveckla min och andras rpnivå så den blir på topp. Jag kommer att göra allt i min makt så rp nivån alltid är hög!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att jag ska ha roligt det betyder att inte bara jag ska ha roligt att båda ska ha rooligt i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot några regler!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming- att man ska rpea på skador tex jag hamnar i en bilolycka. Nlr- att jag ej ska komma ihåg saker efter att jag har dött. Rdm- att man dödar någon utan en anledning. Vdm- att man använder sitt fordon so ett vapen. Sunförnuft- att man ska tänka så logiskt som möjligt och det är den viktigaste regeln. Feir rp- det är att man alltid ska ta värna om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har fått med allt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka