Accepterad Troxe | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troxe

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198436191152/

Ditt Hex-ID: 11000011c5e0bb0

Vad är din discord tagg? troxe.

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-27 205926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt utanför våran club vid piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några ur mitt gäng va ute och rullade och då kom det ett annat gäng och sa att vi hade skjutit mot dom dom började pita mina vänners bil fram och tillbaka, efter ett tag av hetsande så åkte mina kompisar iväg en bit på motor vägen där det blev boxade och då hoppade de ut och skotta. Då bestämde jag mig för att åka iväg en bit för att sen skjuta mot dom som höll på att döda mina kompisar och det råkade bli typ utan för våran club

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej. Det kanske inte är det smartaste att skjuta nära en affär men samtidigt så tycker jag att det handlar om att skydda sig själv och sina vänner och som kriminell vill man ju skydda sina gäng medlämmar och då skulle jag säga att det inte spelar så stor roll om man skjuter på en motorväg det var ju inte som att vi sköt vid polisstationen. Men kan ändå förstå att från Bultens vinkel så såg det kanske inte så bra ut, men jag ansåg att platsen var säker att skjuta på och därför så gjorde jag det, mitt mål var bara att skydda mina vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag var med i en dc där folk hade skrivit meta saker och då fick jag ban. det jag lärde mig av det var att man inte ska vara med i dc där det förekommer meta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ha skitit i att skjuta men då hade jag ju kunnat riskerat att bli skjuten själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA, Att tänka på var jag skjuter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka