Accepterad Troxe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troxe

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198436191152

Ditt Hex-ID: 11000011c5e0bb0

Vad är din discord tagg? Troxe.

Vem var det som bannade dig? Ludde7063

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-20 164312.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att på klippet så får jag en hel bil när det hoppa ut och dom tyckte väl att det så ut som jag fuskade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var två bilar mot våra två och en av de hoppade ut och riktade och då körde vi iväg en bit och hoppade ut å då körde den andra bilen in i vår så att vi ramlade och de stannade lite längre bort och då när jag ställde mig upp så skjuter jag ner dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det ser ut som om att jag fuskar då det inte är så svårt att träffa dom när det hoppar ut samtidigt så jag får två i samma skott sen de andra skjuter inte ens mot mig så det är inte så svårt att få ner dom jag har också en ap pistol som skjuter jävel så att jag tror vem som hade kunnat få det. om man lägger mer tid på att titta på klippet så ser man att det inte finns nå spår av fusk tror de flesta hade kunnat få alla med de vapnet och i det tillfället. tycker att man kan kolla med mig innan man bara bannar på det sättet då jag inte har några tidigare banns eller nå anticheat banns. Men alla får ha sin syn på klippet men jag ser inget fel med det och jag vet om att jag inte fuskar så tycker inte att bannan är rätt, men fattar om ni har andra tankar. här är klippet https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jT1JG9UvrrPhekGHW?invite=cr-MSxnV0csNDAwOTc4MjUs

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg minna andra banns då jag har få men jag har lär mig av minna misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vad jag skulle kunnat göra då jag inte ser något fel med det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka