Nekad troun1123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

troun

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? troun#4192

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pontus Olsson och han är 45 år gammal, Han är utbildad ordningsvakt och där han har varit chef i sina år, Han va en av dom bästa i sin klass och gick ut med höga betyg i alla ämnen, Han hittade intresset av ordningsvakt när han va 19 år, Han har sedan dess bara jobbat på Securitas och de har han tyckt har varit kul, Nu ser han fram emot nya tag och nya möjligheter in i den nya staden Unive, Han har riktigt stora förväntningar medans han väntar på sitt medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en social rp och en bra rp nivå, Jag har spelat på denna server förut och gillade den men va ej riktigt sugen på fivem, men nu är jag sugen och vill hjärna rpa på denna server, Jag har också god erfarenhet av att jobba som Securitas då jag har varit Securitas chef på några servers och jobbade som Securitas innan jag slutade med rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är regen powergaming 2, och de betyder att man spelar för makt o pengar, och detta kommer ej ske från min sida då jag rpar för att ha kul och göra så att båda sidorna har kul.

Hur hittade du Unive? fivem listan.

Nekad ansökan, önskar att du utvecklar dig inom denna fråga: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka