Accepterad troun112.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

troun112..

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199197587514/

Ditt Hex-ID: steam:110000149c0083a

Vad är din discord tagg? Troun1

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment Unive1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte, aså jag såg bara att jag inte var med dcn och att jag var bannad? fattar inte vad som har hänt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på träning sedan kom jag hem för att se att jag är bannad på unive, aså skulle vilja snacka med den staffen som bannade mig för att bara se ifall de var ett missförstånd eller något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror den är felaktig, för jag vet inte ens varför jag är bannad eller av vem? Men tror inte jag har gjort något, vill prata med den personen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nyss kommit tillbaka från en p-ban men vill veta varför jag har blivit bannad igen?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte? ingen kontaktade mig eller något om att jag vart bannad eller ens något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka