Accepterad snickar nicke | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snickar nicke

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199689382370/

Ditt Hex-ID: steam:1100001671039e2

Vad är din discord tagg? snicarennicke

Vem var det som bannade dig? gtcnae

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-04 155846.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (jag har dyslexi så ni vet) För det första så är det inte så konstigt att jag blev bannad jag bröt mot eran regel.Då får man ta den smällen att man blir bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände: Jag blev bannad för att jag skrev ett ord i chatten som jag inte borde ha skrivit. Jag använde det där rasistiska ordet (ni vet vilket jag menar). Jag skrev det som ett skämt till en kompis, men det var helt fel av mig. Jag tänkte inte efter innan jag skickade det, och jag förstår nu att det inte spelar någon roll om man "menar det" eller inte – det är fortfarande helt oacceptabelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte men Jag vill verkligen be om ursäkt för det. Det var inte menat som hat eller något, men jag fattar att det inte är okej oavsett. Jag ångrar att jag ens skrev det, och jag förstår helt varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat mycket på servern och tycker verkligen om att vara där. Det var ett misstag, och jag har lärt mig av det. Jag tänker inte skriva sånt igen, inte ens på skämt. Jag vet att det finns regler och jag ska följa dom framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det mer seriöst och inte skämta om det. Detta kommer aldrig uprepas igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår att ni måste ta sånt här seriöst, men jag lovar att jag har fattat läxan. Jag ska tänka mig för bättre nästa gång och respektera reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag fattar:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka