Accepterad Tropical | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tropical

Icke Medlem
Meddelanden
829
Reaction score
556
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tropical89/

Ditt Hex-ID: 11000011c80555e

Vad är din discord tagg? Tropical🧃#0615

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? dc ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att 320 fick sig en uppfattning av att jag hade ett dåligt beteende efter min demote. Jag kan säga att det stämmer inte, folk frågade mig hela tiden Vrf e du demoted och sånna saker. Jag valde att svara på dom jag kände och då var mitt svar såhär ”jag skrev att jag ville ta en paus till en viss person och den blev jag demoted” inget mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpade som snut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår 100% 320s beslut det var en rätt ban liksom om man misstänker något är det bra att agera och banna personer men i detta fall stämmer det ej att jag hade ett dåligt beteende mot någon i staff teamet eller någon annan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket sedan mina andra bans och dom har varit från när jag lallat eller inte rpade efter suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ens svarat på dessa pms och bara iggat dom, det var mitt fel att jag blev demoted och det ska jag stå för. Jag ska inte skriva att någon annan fick mig demoted utan jag borde antingen iggat pm eller skriva att jag ville säga upp mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig skylla på andra utan att man ska alltid tänka på sitt fel och vad man själv gjort i den situationen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Jag skulle aldrig ha ett dåligt beteende liksom jag var ändå hedersmedlem och kvar på serven så jag tjänade inget på att ha ett sånt beteende men jag fattar inte varför du tror att jag hade det.

Senast ändrad:
Har skrivit allt till dig i pm 320 så denna ban var ju bara ett missförstånd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka