Accepterad Lastreet35_ | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lastreet35_

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199859165509/

Ditt Hex-ID: steam:1100001712ee945

Vad är din discord tagg? lastreet35_

Vem var det som bannade dig? adam king (demoted) toris eller 320 kan gärna ta den här:)

Bild på banmeddelande: Skärmbild (14).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var inte diskret när jag utförde kriminella handlingar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. stod och vänta på bannen i gäng huset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker både och jag hade inte sett polisen som stod bakom oss jag märkte att de var där när de börja öppna eld mot våran bil men jag gjorde ändå fel av att börja skjuta även om jag inte visste att dem var där jag borde alltid kolla runt mig innan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare för bland annat powergaming då jag ljög för sjukvårdare om mina skador för att få mindre krycka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kollat runt om mig och tänka förre inte efter

Har du lärt dig någonting efter din ban? att alltid kolla runt om mig om det är någon polis eller motpart i närheten så jag inte bryter mot diskrets regeln

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår ta er tid på er!

Din ban överklagan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka