Accepterad Tropical | Ansökan till Servervakt [Crust]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tropical

Icke Medlem
Meddelanden
829
Reaction score
556
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad heter du på discord? Tropical🧃#0615

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne på serven varje dag minst 3 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021 dec 2 (frågor kan ni ta i pm om ni säger att det ej stämmer)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 (kunde ej lägga in) (fråga mig i pm varför jag blev blackad först så tar vi det där ist för att ni ska neka direkt)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som sv ska man inte åka runt och leta efter problem, det är staffs ansar att leta efter dom. Som sv ska man låta problemen komma till en. Om man som sv ser ett regelbrott så ska man såklart agera. Man är som en liten hjälpare. Man tar inga större beslut vid längre bans. Men om man ser någon göra regelbrott måste man agera direkt för om man inte gör det är man minst lika skyldig till regelbrottet. Om man ser en trasig bil mitt på vägen kan man också dva den. Servervakt handlar inte bara om att banna och kicka utan det handlar om att själv göra rätt och inte bli bannad. Man ska vara ett gott exempel för andra medlemmar på unive rollspel. Om man blir bannad som servervakt är det inget bra exempel eller om man bryter mot flera regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag ska bli sv för att jag hatar när folk lallar och tycker om att stoppa dom. Jag vill inte bära rollen för att det är en roll utan jag vill bära den för att hjälpa till att få bort personer som lallar och betyder mot regelbrott. Desto fler sv desto mindre regelbrott på servern. Det är omöjligt att få en lall fri server men jag kommer att göra mitt bästa för att försöka få stopp på det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Jag och min kompis rpar vi är uppe i paleto och han går o dödar alla utan någon riktig anledning, jag som sv väljer att inte banna eller ge honom återgärder på det han gjort och istället tittar bara på eller hjälper till. Man är då korrupt inom sin roll servervakt för man har som skyldighet att banna någon som bryter mot regelbrott.

Abuse: Om är i en skottlossning och jag dör sedan revvar jag mig själv för att vinna i senariot och döda alla andra. Eller så kan man typ dva polisens eller kriminellas bil under senario så att dom andra inte har en chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka