Nekad TrollingDoktorn | Ban överklagan [RealAbbee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrollingDoktorn

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TrollingDoktorn/

Ditt Hex-ID: 110000141a0b681

Vad är din discord tagg? TrollingDoktorn#3238

Vem var det som bannade dig? Jacab Akerman.

Hur lång tid var din ban? 40 dygn.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, Krim utan krim, RDM med jaktkniv.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod bredvid min bil nere vid piren, jag står och snackar med lite människor och sen kommer en kille då på sin motorcykel, han frågar om jag vill köpa den, för 150K jag säger nja jag vet inte riktigt, han säger jo kom igen en motorcykel kan alltid va bra och ha så vi kommer överens om att jag skulle få köpa den för 150K, jag får hans nummer och swishade han, han säger tack, hoppar på motorcykeln och åker iväg, men dålig som han är så krockar han direkt och ramlar av, jag kommer ifatt han då och precis då ska han hoppa på motorcykeln så jag lyckas backa på han så han trilla av igen, då springer han iväg, jag kör efter och så springer han upp vid trappad mot pirens spawnplats jag springer efter han och ser han då srpinga in bakom ett hus, jag springer åt andra hållet och drog fram min kniv, tänkte endast hota han och sen råkade jag hugga han, han hade uppenbarligen så pass lite hälsa så han dog direkt, försökta skriva med han i /pm och i ooc men han svarade inte, jag skrev även med en staff som stod där men han svarade inte heller, den försvann han så jag gick tillbaka till min bil, ca 20 min senare när jag står och pratar med två kompisar så blev jag sparkad och avstängd i 40 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, fel person fick den, jag ville endast ha mitt ägarbevis eller mina pengar tillbaka, båda jag och ni vet att det ej är tillåtet att lura folk, jag är inte direkt gjord av pengar så liksom 150K är en del och helst inget jag bara ger bort. Var aldrig meningen att han skulle dö ville bara att han skulle stanna och inte försöka lura mig.
Vet att jag inte borde ha kniv men har den endast för jag hittade den och eftersom att jag väntar på min intervju för krim så har jag kvar den men får aldrig min intervju, har vart godkänd sedan 5 Augusti men lyckas aldrig bli intervjuad, vet att fel ett är att jag ens har den men ett ännu större fel var att använda den, men ändå ville ha min 150K dem gör ganska stor skillnad för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En i 30 min för jag och en kompis hade precis varit och köpt varsin 940 och så kommer två killar i en RS6a och börjar kalla våra bilar fula, dem spotta på dem och sparkar på dem så vi sparkade tillbaka på dem och så råkade vi döda en av dem. Den andra i 1 dygn för jag råkade gå in i min kompis förråd flera gånger när jag skulle plocka upp henne för mitt gamla tangentbord brukade klicka av sig själv när jag hade slagit för mycket i det. Den sista i 30 min för jag åkte fort i staden mot rött och HÖLL PÅ att krocka med en ambulans, och sen nu denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kontaktat staffs direkt men lite svårt att göra det utan hans ID därför jag följde efter men sen tänkte jag det här löser jag ändå för han stannade aldrig så lyckades aldrig se de fören han var död. Hade kunnat försökt stoppa han utan min kniv men även ringt polisen, men försök tänka er in lite från min vinkel, swishat någon 150K och sen sticker personen, blir lite stressad såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att försöka ta deras ID före jag swishar någon om man nu ska göra det och sen att inte använda min kniv. I alla fall inte fören jag fått min krimroll.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka