Accepterad Trolle05 | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trolle05

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198202331487/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Sixten#2924

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en väldigt lugn och trevlig barndom han har spenderat mycket tid i garaget med sin far och skruvat mycket med motorer hans mor har alltid sätt till så d finns mat på bordet. dom fåtal gånger har träffa sin far spenderades all tid med honom eftersom han hade två jobb för att försörja familjen. Min karaktär är även väldigt lugn och handskas bra med svåra och stressiga situationer och blir sällan arg eller irriterad min karaktär kan däremot vara vädligt känslosam vid olika sorgliga sitationer min karaktär är 23 år gammal. min karaktär gillar bland annat boxning och fotboll, min karaktär gick på fotboll från 4år gammal till 16 då han bröjade på boxning som han slutade på vid 20 års åldern så min karaktär gör ingen sport just nu

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitlistad eftersom jag vill bidra till bra rp. t.ex. skapa scenarion, vara med på event, skaffa vänner. jag vill också köra på en server med strika regler och tar rp på största allvar då det blir mer kul och mindre konflikter

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? eftersom servern har bra regler och en stor community vilket gör att det blir mer rp och roligare. dessutom så är det mycket mer äldre personer som kör vilket gör det mindre lallit och mer seriös rp

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive förut. genom ett tips från en polare som hade kört på den och han hade haft skit roligt och seriöst rp vilket gjorde att han ville ha med mig så nu är jag här:)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga scenarion och delta på olika event och angacamang sedan bidra till bra och seriös rp till communityt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka