Accepterad TrokkZ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrokkZ

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? TrokkZ#0534

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami Malek och är uppvuxen i Sverige, däremot har han inte bott i Sverige hela sitt liv utan han flyttade hit när han var ung på grund av inbördeskrig i hans land. Detta ledde till att Rami och hans familj var tvungna att utvandra från Tjeckoslovakien som de bodde i och invandra till Sverige där de hoppades på ett nytt bättre liv. Rami var ett problembarn i skolan och fick nästan inget gjort på lektionerna vilket ledde till att han inte fick så bra betyg i skolan. När Rami gick ur nian så hade han väldigt dåliga betyg och valde att gå det kriminella livet, det vill säga att han valde att börja sälja droger för att tjänar till hans familj och försörja sig själv. Ännu idag så lever han kriminellt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med min karaktär och mig såklart så kommer jag bidra med bra social rp, jag kommer att kunna lära hjälpa folk som är nya på servern så att de vet hur man ska rpa så bra som möjligt. Samt försöka ha så hög rp som det går i varje scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär då att man ska förlänga scenariot så gott som det går samt att man ska rpa för båda parterna, det vill säga att man ska rpa för att båda ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade fivem för två år sedan och valde att ladda ner det, då hittade jag Unive/Multistaden vilket är den första servern som jag spelar på.

vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka