Nekad TrokkZ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrokkZ

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941450501/

Ditt Hex-ID: 11000013a7bb105

Vad är din discord tagg? TrokkZ#0534

Vem var det som bannade dig? BY G!

Bild på banmeddelande: banbevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig då han tyckte att jag själv bröt mot regler vilket jag på sätt och vis gjorde. Men däremot vet jag inte vad jag gjorde för att dessutom bli bannad för oseriös rp. Jag frågade staffen i pm om vad som var oseriöst men har hittils inte fått ett svar tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände då var att jag hade kidnappat några personer från ett gäng med hjälp av andra såklart då som vi har krig med. Vi tar in dom till vårat hus och pratar med dom. Under scenariot då antar jag att det var staffs som speccade scenariot och såg vad som hände etc. Vi ringer då deras boss och säger att vi ska ha en viss summa pengar, annars dör hans gängmedlemmar som vi har kidnappat då. Då när han får reda på detta säger han att vi ska ut ur vårat hus och förhandla men vi fattade ju att dom tänkte göra något dumt eftersom vi hade fem utav hans grabbar. Vi väljer då att stanna kvar inne i huset med dom kidnappade, däremot går några upp till gården och ser att dom cirkulerar runt vårat hus i endast en bil. Då när dom stannar så ser jag att dom börjar rikta och staffen speccar närmre då och ser att jag då har på mig en gasmask vilket man inte får ha. Jag väljer då att avlossa skott mot bilen och de kör iväg. Sedan blev jag då bannad för Bug abuse samt oseriös rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle faktiskt säga att denna ban var riktigt då jag bröt mot reglerna men på ett annat sätt så kan man tycka att staffen skulle kunnat ha skrivit /m till mig ingame och bett mig ta av masken. Men jag förstår fullt ut varför jag blev bannad. Dessutom är det också mitt egna fel eftersom jag hade glömt av att man inte fick ha. Men förhoppningsvis så löser sig detta och jag kan komma in och spela på servern igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ju spelat på denna server mer än två år nu och under dom två åren så fick jag som mest bans när jag var nybörjare på fivem eftersom jag började spela på denna server direkt efter jag laddade ner fivem. Men eftersom jag inte kunde några regler så hände det ju då att jag bröt mot serverns regler vilket jag inte fattade då att man inte fick göra, men nu i efterhand har jag lärt mig från mina misstag och brukar inte bli bannad vilket jag tycker är otroligt bra för mig. Men det är ju synd att detta hände då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det hade jag väl kunnat göra om jag inte glömde av att man inte fick ha gasmask på sig. Men med tanke på att jag glömde av gjorde ju saken lite svår eftersom jag varken fick skinmenu eller ett /m ig om att jag skulle ta av mig masken. Men jag förstår fullt ut varför jag blev bannad och tycker själv att det är dåligt av mig att inte komma ihåg något sånt men det ska bättras i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det är att jag ska läsa extra noga på all ny info som kommer ut och komma ihåg vad jag får och vad jag inte får göra. Detta var inte bra gjort ifrån mig samt dumt att jag glömde av men lovar att något som detta inte kommer att ske i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Som du såg i bannen, du använder en förbjuden mask som ger dig fördel i scenarion. Ej tillåtet, ej felaktig ban!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka