Accepterad TrokkZ | Ban Överklagan [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TrokkZ

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941450501/

Ditt Hex-ID: 11000013a7bb105

Vad är din discord tagg? TrokkZ#0534

Vem var det som bannade dig? Ache

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230112165841_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom de tyckte att jag begick regelbrott som ej är tillåtet på servern, ska man spela så ska man följa reglerna och inte begå regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var då att jag hängde på trygghansa, med min kompis. Då åker en bil förbi och kör senare provocerat in i mig för att göra mig sur. Jag ser liksom hur han svänger in i min bil när han kör. Detta leder till att jag blir svin sur på honom och han parkerar sin bil nästan bredvid min och börjar sedan laga den. Jag går självklart fram till han som körde in i min bil och gjorde massa repor och skrapor på bilens lack och frågar honom snällt ifall han skulle kunna laga min bil men han säger raskt och på ett argt sätt nej. Jag frågar honom då varför eftersom han skadade min bil. Om han ändå skadar min bil tycker jag att han ändå borde laga den. När han säger nej hoppar jag in i min bil och jag är ju rasande på han nu, så utan att tänka så startar jag min bil och börjar köra på han med vilja till hans bil går sönder. Han försöker dessutom köra på min bil vilket leder till att vi bryter mot regeln VDM vilket innebär att man ej ska använda sin fordon som vapen vilket vi gjorde i detta fallet. Vi båda fick ban och jag ångrar detta enormt och hoppas verkligen att jag får spela på unive för att jag orkar verkligen inte vänta en hel vecka. Det är ju därför jag överklagar för jag vet att jag gjorde fel, eller båda gjorde fel. Däremot var det inte jag som började detta utan det var ju han som körde på min bil för att göra mig sur. Jag ångrar såklart detta i efterhand och hoppas på att denna banöverklagan är tillräcklig för att bli unbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt att detta var en riktig ban eftersom att det var jag som begick regelbrott och gjorde fel och jag har tagit lärdom av detta och kommer inte begå samma regelbrott igen och är redo för att sätta min fot på unive igen och förbättra min rp ytterligare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flertal gånger innan och jag har såklart tagit lärdom av dessa bans. Jag blev bannad som mest när jag började spela på Unive eller Multistaden som servern hette på den tiden. Jag kunde inga regler och var helt kass på att rpa. Två år senare så har jag lärt mig att rpa på ett mycket bättre och proffsigare sätt och tagit lärdom utav alla misstag som jag begått samt kan reglerna som man bör kunna för att inte bli bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag självklart kunna göra, men nu är jag så dum att jag inte gjorde det. Nu i efterhand skrattar jag lite åt mig själv p.g.a av det jag gjorde och att den rpn inte hör hemma på Unive. Det var oerhört dumt av mig och jag fattar inte själv varför jag gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Och det är att jag inte ska begå samma regelbrott som en person begår mot mig. I detta fallet var det ju VDM och powergaming. Jag vet själv att jag gjorde fel och att det var väldigt dumt av mig. Jag har tagit lärdom av min ban och kommer verkligen inte göra samma sak igen. Denna bannen var ett misstag ifrån mig vilken jag nu ångrar i efterhand.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det.

Tillbaka