Nekad Trixo | Chef-jobb ansökan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trixo

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
5
Användarnamn: Trixo

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Sheeraz

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 2167 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Chef på detta jobb för att jag gillar Jobbet har haft roligt när jobbat för hjälpa stan. Jag vill få jobbet så när folk kommer till polis och behöver hjälp så kan polis utföra sit arbete på ett bättre och mer realistisk sätt som ledder bättre rp. Sedan kan vill hålla lite events om man får av eventansavriga så folk kanske kan vinna en liten sak. Då vet folk att polisen är för hjälpa till folket ia amhäälet inte för att traksera dom tryckna ner som. Det kommer också bygga bäättre relationer mellan folk och polisen. Sedan ska förköa fixa mer ubilninga och mer personer som kan ta ansvar i olika situationer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter inom polis yrket för jag jobbar inom det just nu. Jag är just nu yttre befall under biträdande rikspolischef. Jag har har jobbat inom polis länge genom denna tid har jag fått erfarenheter med yrket som kommer att behövas till rikspolischef. Jag vet hur mycket hårt arbete man måste lägga till som chef för att skapa och behålla en bra polis kår. Som är där stöttar folk i samhället och som folk ej är rädda för.

Berskiv din karaktär? Min Karaktär heter Abdi han är en för detta kriminell han var insatte på fängelset för att ha sålt droger. Medans han var i fängelset blev hans mamma sjuk. När Abdi hade kommit ut ur fängelset sa hans mamma att hon har Canser och hon ville ej se sitt barn sitta inne längre. Hon vill att han skulle gå göra något med sitt liv som ej skulle skapa trubbel för han och familjen. Ett par veckor senare så dog Abdis mamma av cancern. Abdi var helt förströdd för han och hans mamma var nära. Abdi tog hans mamma råd om att göra något med sitt liv därför beslöt Abdi sig att flytta till någon annan stad där han kunde få ny start på hans liv och förfylla hans mammas önskan. När han komm till annan stad då började abdi jobba som chef på billfirma sedan efter gick han med i polis yrket. Där han jobbade hårt och jobbade sig upp. Tills idag då han är en av ledande poliserna i kåren

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag typ 7 timmar eller mer beronde på om jag ej har något att gör med familjen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes jag skulle fortsätta spela på servern föröka hitta något annat jobb jobb eller sådant men jag kommer fortfarande föröka bli chef på bilfirman

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag Spelar bara på multistaden för jag tycker denna servern är bra och har mycket Potential

Har du läst våra Regler? Yes jag har läst era Regler

+rep, Om vi ska ha en ny chef som kan ta hand om kåren så är det abdi :)

När man fråga om hur man sökte till polis så blockade du än
Jag har redan sagt fölåt till ghost om det och det var för han frågad e om jag hade läst ansöakn många gånger då det står i ansökan man ej ska be oss att läsa den

+rep tror du kommer passa riktigt bra som Chef för du är en väldigt hög rank i Polis kåren just nu :)

Tillbaka