Accepterad Trixo | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trixo

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
5
Användarnamn: Trixo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198883023988/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Trixo

Vad är din discord tagg? Trixo#3459

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM och Id peak

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde på en person i buske

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till vårt gäng hus när jag kommer fram då ser jag personen som vi ej visste det var jag åker närmare för att kolla vem det var då springer personer iväg runt ett hörn vid ett antal buskar. Jag bytar bill så jag kan köra lite offroad för att hitta personen. Jag kör runt gäng huset och kollar buksar då plösligt så känner jag att jag körde på något jag backar med bilan då ser jag en personen ligga i busken gömandes

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban då jag såg ej person när jag körde personen. Jag kollade igenom masstal buskar då var det rent misstag jag körde på han och hittade han. Det fanns heller inga bevis för id peak när vi sat i support

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hur jag ska förbättra mitt rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej det kunde jag ej ha gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka