Accepterad Trixo | Ansökan till servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trixo

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
5
Användarnamn: Trixo

Vad är ditt namn i verkligheten? Sheeraz

Vad är ditt födelsedatum? 17

Vad heter du på discord? Abdi Hassan

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är oftast inne mellan 16 på för middagen tills 22/23 på kvällen på vardagar och på hälger är inne ifrån 12.30 till 24 typ

Varför ska just du bli servervakt? ag ska blir servervakt för att jag ska kunna hjälpa folk genom kick någon som ej följer serverns regler eller ifall man måste ta bort fordon. Jag har har märk att när man blir slagen på greenzone så tar det lite tid för staffs men det kan var pga att dom är upptagna i andra ärande det är då jag skulle vilja kicka folk som ej sköter sig. Jag jobbar ju på polisen det händer ofta att jag måste kalla på staffs för som ska kunna dv bort bilar. Det skulle bli enklare om jag själv kunde ta bort dom trasiga på mitt på vägen eller om man ska bärga bil så går det ej. skulle vara enklare så om kunde bärga bilen. Jag är också aktiv som spelare och försöker få alla i mitt när område föröka följa serverns regler så dom eller jag ej får problem

Varför vill du bli servervakt? Jag vill vara servervakt för att hjälpa den här gemenskapen och göra den till en bättre representant. Om jag till exempel ser någon bli vdm kan jag sparka dem. Jag kan ju skriva ner det om jag ser att dom gör det fler tall gånger kan jag sedan ta det med de staffs så att det inte kommer att hända igen, vilket resulterar i en bättre RP. Men jag vill hjälpa servern på bästa sätt jag och föröka få det bästa ut av rpa och föröka alla rpa på den högsta nivå dom kan. De gör det roligare och bättre för alla på servern

Är du whitelistad på serven? Yes jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Jag har blivit avstäng 2 gånger men jag har lärt mig av mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? jag Spelar bara på multistaden för jag tycker denna servern är bra och har mycket Potential

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka