Accepterad Tristan Tate | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tristan Tate

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199278499746/

Ditt Hex-ID: 11000014e92a7a2

Vad är din discord tagg? MASTEX CONTA#9394

Vem var det som bannade dig? jacob

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: bqgvvx Anledning: Powergaming Går ut om: 1 dagar 23 timmar 54 minuter Placerad av: Jacob

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han inte tyckte jag rpa vid bilen, tror det var ett missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg ett flygplan och åkte dit, jag körde på något så min bil bvoltade ett vgarv i luften men landade rätt så bra, jag stannar kvar 5 sek och ropar aj och rpar på det men skriver ingen sme eftersom jag inte ansåg att min karaktär fick några extrema skador av det och att det var rätt så milt men valde ändå att rpa på det genom att ropa aj och sttanna kvar lite, efter det åkte jag till planet utan några skador på bilen eller på mig eftersom jag inte ansåg det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej. från hans perspektiv så var det kanske en bann men från mitt perspektiv var det inget alvarligt och jag tyckte inte det var bann, verkligen inte 2 dagar men samtidigt förstår jag att powergaming är ett regelbrott och att jag hade kunnat rpa genom att lagt en sme också för rpns skull.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. skulle gissa 8 men de allra flesta var från nybörjar tiden på unive där vi flesta har varit och inte kunnat mycket, när man var icke m,edlem och inte fattade allt. men jag har lärt mig av alla dessa och även denna att det är extremt viktigt att rpa bra oc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja självklart, tillexempel lagt en sme eller kanske väntat lite längre innan jag körde till flygplanet,

Har du lärt dig någonting efter din ban? har absolut lärt mig något av det samtigt som jag anser att den både felaktig men ändå rätt ban beroende på vilket perpektiv man kolla ifrån, från honom såg det säkert ut att jag rpa dåligt på skadans medans när själv försökte ändå genom att skrika aj och vänta lite men nästa gång borde jag vara tydligare och bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka