Accepterad leohal472 | Ban Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leohal472

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226633763/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b7b3e23

Vad är din discord tagg? leohal472

Vem var det som bannade dig? taxi3765

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för brist på skado rp. sa typ bara ''aj aj aj'' sedan åkte vidare och glömde /me då jag skulle köra till polaren som var strandsatt på grusvägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag pickup in på en grusväg och rpade inte super mkt på skador då jag lite halft tänkte att ingen var nära(fel av mig) men redo att rpa igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig men jag kan reglerna bra, var bara ett misstag från min sida

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många gånger tyvärr men ett tag sedan senast.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpa lite mer typ -/me- hade nog räckt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, viktigt att rpa skador vart man en befinner sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka