Accepterad TrisseK | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TKK

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123020892/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? TKK#4910

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Axel är en kille som är 24 år. Han växte upp i Täby med sin mamma och sin storebror. Axels pappa hade lämnat familjen när Axel bara var 4 år gammal. När han var 14 så flyttade dem till Hässelby där hans mamma hade fått ett nytt jobb. När han senare var 16 så började han utveckla ett intresse för bilar. Axel kunde inte vänta tills han var 18 och kunde ta körkort. När Axel blev 18 så fick han en BMW e46 årsmodell 1997 av sin mamma. Han kunde tyvärr bara ha bilen i 4 år då startmotorn inte längre fungerade, och Axel hade inte råd att reparera den. Axel började sedan jobba hoss Postnord men hans dröm är att jobba inom bilar. Som tillexempel Mekonomen eller Autoexperten. Axel är en snäll och trevlig person. Ibland kan han vara lite introvert, men han är som sagt ändå snäll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att rp:a så bra som möjligt och se till att servern håller sig i toppskick.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Möjligheterna som finns. Det går att göra så mycket och man får aldrig tråkigt. Det finns alltid något nytt som man inte har gjort.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på YouTube för några månader sen och då fick jag upp på mina rekommendationer att det var någon som spelade Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att konstant förbättra mig. Att bli bättre och bättre på rollspel för varje dag som går. Mitt mål är alltså att bli så bra på rp som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt innan. Drömmen skulle vart att jobba med något "bilyrke." Jag vill också samla på bilar och pimpa om dom och sånt där.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Unive är bäst <3

Senast ändrad:
Tillbaka