Nekad Trippy666 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073407092/

Ditt Hex-ID: 110000142593074

Vad är din discord tagg? Trippy666#1337

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: Du har blivit avstängd för: slåss ~Quirkz303. Återstår: 1 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte till piren och träffar min gäng medlem och vi säger att vi bara chillar på piren så just när jag går ut ur min bil ser jag hur folk slås så jag går dit och frågar vad dom håller på med, så sen så slår en kille en annan kille så killen som slås slog jag ner och sen kom alla på mig och jag vart bannad så det var ganska kort tid som vi slogs och att jag blev bannad snabbt så kan inte berätta så mycket mer än det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag åkte till piren och träffar min gäng medlem och vi säger att vi bara chillar på piren så just när jag går ut ur min bil ser jag hur folk slås så jag går dit och frågar vad dom håller på med, så sen så slår en kille en annan kille så killen som slås slog jag ner och sen kom alla på mig och jag vart bannad så det var ganska kort tid som vi slogs och att jag blev bannad snabbt så kan inte berätta så mycket mer än det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var mitt fel inget att försöka ljuga om men jag tycker bara att jag ville stå upp för han som blev nerslagen så att han skulle få ställa sig upp. för i verkligheten skulle jag också stå upp för någon som hade blivit ner slagen och slagit tillbaka på han som slogs för att det var en allmän plats så att folk skulle se och komma. men jag skulle gjort det i verkligheten och min karaktär är en kille som blir väldigt sur snabbt och inte orkar med och är tuff och slår tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var en gång när jag spammade polisen men den bannen har jag lärt mig av att så gör man inte och att det ingår i sunt förnuft. men jag blev också bannad en gång för att jag använde perms efter avgång men det var ett missförstånd. och sen när jag slogs på mekonomen i början av min karriär på RP och en annan gång när jag dyrkade upp mitt handfängsel med en nål.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade inte behövt slå tillbaka även om min karaktär går ut på att vara tuff och hjälpsam. men jag hade inte behövt bry mig om det och bara gått där ifrån. jag skulle bara dragit till våran klubb och chillat. för att det är mycket lall på piren så att man kanske börjar slås med någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska slåss på allmän plats. och att man istället ska göra report. och vänta tills någon kommer och speccar. för att jag har även lärt mig att man typ inte ska vara på piren för det är extremt lalligt och kanske kommer resultera i att man själv hamnar i något lalligt scenario vilket det gjorde nu för mig. även fast min karaktär är så och jag går utifrån den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? oke fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka