Nekad Trippy | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3068
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3068

Gäst
Användarnamn: Trippy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Trriippyy/

Vad är din discord tagg? Trippy#8833

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Combatlog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, blev rånad av någon liten grabb åså far mitt nät, får connection error eller vad det stod i vänster hörnet så jag drar en alt + F4 efter 3 minuters väntan.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jo men det har varit helt felaktiga bans, blivit löst efter 5 min varje gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget, inte jag som styr hur mitt nät beter sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, enda jag hann höra innan det for var att "droppar du inte heroinet är det failrp" typ.

Har du läst våra regler? Ja

Du vägrade droppa dina 83 heroin till 2 styckna som har gun mot dig, och combatloggade även. Glömde tyvärr skriva Fearrp i din ban, men iaf det finns bevis. Så du får utveckla din Ban överklagan! :)

Du vägrade droppa dina 83 heroin till 2 styckna som har gun mot dig, och combatloggade även. Glömde tyvärr skriva Fearrp i din ban, men iaf det finns bevis. Så du får utveckla din Ban överklagan! :)

Ny till RP, visste inte att man måste droppa då jag hört att man inte kan ta heroin osv från folk om dem blir rånade så tänkte att jag ej behövde. Då dem sa att man måste annars mot reglerna så tänkte jag droppa och då for nätet. Vart finns bevisen dock? Inget jag sett.

Finns inget mer att utveckla i min överklagan, blir den nekad finns det andra servrar att lira på. Sånna små fittor som säger en sak och gör en annan blir man less på och därför vägrade jag. Hade droppat om ja visste att man måste det från början.
Din överklagan kommer bli nekad, om du inte utvecklar dina svar inom 24 timmar. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka