Trippy | Ansökan till staff [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3068
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3068

Gäst
Användarnamn: Trippy

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Trippy#8833

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? För mycket, ibland från 10-06, beror helt på när jag vaknar, andra tider då det är skola förstås. Bland dem mest aktiva mot kvällarna iallafall.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hjälpa servern på bästa möjliga sätt, har sett stort behov av staff då det flyger in reports hela tiden och det är väldigt svårt för staffs att hinna med allt. Man måste verkligen engagera sig i staff ärenden och framförallt i spelarna för att ge dem den bästa möjliga spelupplevelsen. Jag är alltid helt opartisk i ärenden, tar ingens sida oavsett vad som hänt, har båda gjort fel får båda varning/ban. Jag är själv yttre befäl inom polismyndigheten och det kommer dagligen trollare till stationen enbart för att jävlas, då är det bra att ha en staff närvarande som kan vidta snabba åtgärder istället för att behöva avfyra skott för att han inte ska RDMa massa andra medans man inväntar staff, många av dem hinner combatlogga innan man ser namnet på dem och rejoinar sedan med nytt namn och gör samma sak, det kan fortsätta i flera timmar utan att det händer något ibland. Det händer även dagligen under nästan 3/5 scenarion att flertal combatloggar och då är det väldigt svårt att vidta åtgärder om man inte har igång sitt inspelningsprogram och får allt på film. Det är väldigt tråkigt att folk väljer att göra det istället för att ta förlusten och fortsätta spela. Skulle absolut prioritera reports framför RPande om det är i stort behov och annars också givetvis. Det kan ibland vara 1-2 staffs inne vid 20 tiden vilket blir väldigt krångligt då massvis med saker händer och väldigt svårt att hinna med allt på 2 pers.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja, här har jag varit staff tidigare. Det fungerade galant staff mässigt men mindre bra sinsemellan vissa staffs men allt är lugnt nu, var väldigt aktiv och åkte på alla reports man kunde, ägnade större delen av min tid åt servern. Har varit staff på många andra spel och var även väldigt högt uppsatt då så har tidigare erfarenheter och vet hur man ska hantera olika situationer på bästa möjliga sätt utan att irritera någon av parterna.

Har du några tidigare erfarenheter? Som jag skrev ovan så har jag varit staff här och på andra spel. Det jag jobbat med mest på andra spel har varit högre uppsatt och hållt koll på andra staffs som jag ansvarat över men även väldigt mycket som moderator och ansvarat för reports osv.

Vad kan du om skripts? Kan en del, inget proffs på Lua specifikt men kan programmera. Det är däremot något jag vill lära mig så ska nog kika på det lite mer.

Varför vill du bli staff? Stora anledningen är pga alla reports som flyger in, det är väldigt svårt för 5-8 staffs att hjälpa 120+ pers. Jag är servervakt atm och ser alla reports och mängden reports. Jag är extremt aktiv på alla plattformar, discord, forum och ingame. Mest fokus ingame men har alltid discord på andra skärmen så ser allt som händer och om någon sitter i väntar på support. Vill göra servern till en bättre plats genom att få bort trollare och dylikt. Jag tycker själv att jag har stor potential som staff, är väldigt positiv och vill driva allt i rätt riktning. Det behövs alltid staffs som speccar större scenarion såsom bankrån och dylikt då det är 9/10 gånger att någon powergamear och ibland combatloggar. Jag är själv polis som jag skrev ovan så jag vet hur kaos det kan bli på bankrån och även andra scenarion då det är combatlogging och powergaming varje gång i princip vilket gör det mindre kul förstås. Därmed tycker jag att en staff ska vara närvarande vid sådana events, både i noclip och på marken med i scenariot så man hinner med att se det mesta som händer då det är svårt för en staff att noclipa åt 4 olika håll vid bankrån och hinna med allt alla gör. Har varit staff förut och alla vet att jag skötte det bra och är omtyckt av större delen i staff teamet och dem vet att jag har potentialen till detta. Har haft lite otal med vissa staffs men tror ej det är något längre, är det något så diskuterar jag om det mer än gärna!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Lirar inte på någon annan server. Hade jag gjort så hade jag givetvis slutat.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Självklart.

+Rep Riktigt bra o detaljerad, Han är också en jävligt skön kille o prata med. Tror nog att du skulle passa perfekt som staff här på våran FiveM server, önskar dig ett lycka till! :)

Med Vänliga Hälsningar Rökarn // Fimpen <3

Väldigt fin ansökan, tycker även att du visar att du brinner för denna servern och vill multistaden inget mer är gott.

Mvh
DeGGi

+Rep riktigt bra Ansökan tror att du har bra chanser på att bli staff! <3

Jag tänker såhär, du blev demotad för en anledning, självklart förtjänar man en andra chans, men efter du blev demotad började du läcka staff chatter samt tryckte du ned andra staffs.

Jag tänker såhär, du blev demotad för en anledning, självklart förtjänar man en andra chans, men efter du blev demotad började du läcka staff chatter samt tryckte du ned andra staffs.
Talade illa om skalle enbart. Läckte inte flera chatter som du säger utan det var en print då jag skulle visa en sak. Den skickades endast till en annan staff medlem. Ingen annan såg den. Anledningen till demote var för jag gav kritik åt skalle. Har aldrig misskött mitt arbete som staff utan alla jag pratat med tycker att jag var en bra staff. Du ogillar mig utan större anledning men vill du lösa det så kan vi det.

Talade illa om skalle enbart. Läckte inte flera chatter som du säger utan det var en print då jag skulle visa en sak. Den skickades endast till en annan staff medlem. Ingen annan såg den. Anledningen till demote var för jag gav kritik åt skalle. Har aldrig misskött mitt arbete som staff utan alla jag pratat med tycker att jag var en bra staff. Du ogillar mig utan större anledning men vill du lösa det så kan vi det.
"Blev demotad för jag gav 10 åriga skalle kritik". Här klankar du ned på hans ålder och detta är inte alls okej.

"Blev demotad för jag gav 10 åriga skalle kritik". Här klankar du ned på hans ålder och detta är inte alls okej.
Nej och enligt dig kan man inte göra ett litet fel och sen aldrig kommer tillbaka? Vill du diskutera så kan vi göra det men inte här tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka