Nekad Trip0 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trip0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? Trip0#9275

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:30-23:00
Tisdag 15:30-23:00
Onsdag 15:30-23:00
Torsdag 15:30-23:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen augusti 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 11 bans https://prnt.sc/CEoDQqFhoaGY

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En person som rpar samtidigt som man håller koll på folk som bryter mot reglerna och samtidigt hjälper man staffsen för de kan inte vara överallt hela tiden och hitta allt så kan en servervakt hjälpa dem.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag anser mig lämplig för att jag har varit servervakt och helper innan men jag missade ett möte som servervakt så jag tappade servervakt så jag kan många regler och kommands redan

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är när man hjälper till servern och ser man någon som gör fel så bannar med dem med /svban (andledning) eller är det en mindre så kan man kicka dem och så skickar man klipp i ban bevis det anser jag är en bra servervakt

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption innebär att om jag och en kompis rpar så bryter han massor av regler så bannar jag inte han
Abuse är om jag trustar och använder de fördelarna jag får i en situation när jag inte får

Nekad, vill att du utvecklar lite mer. Du kan ansöka igen om en vecka.

Tillbaka