Accepterad Trip0 | Ansökan till Servervakt [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trip0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? Trip0#9275

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:30-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 11 bans https://prnt.sc/CEoDQqFhoaGY

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften för en servervakt är att man ska försöka få bort all dålig rp på unive. Kommer någon och lallar så kan en servervakt lösa det istället för att behöva sätta sig i support och kalla en admin på lite mindre grejer så kan en servervakt lösa det. Om någon skulle komma och börja prata ooc så kan man /kick eller /svban och så kan få bort han så han kan gå in och läsa reglerna och gå in på servern och rpa som man ska.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att eftersom att unive har en så stor spelarbas med mycket och aktiva spelare så behövs det personal (servervakt) Och jag anser att servervakt passar mig bra för du får fortfarande rpa lika mycket som vanligt bara att du kan hjälpa andra spelare som har dött av en bugg eller straffa spelare som inte sköter sig. och då hade det varit bra att vara servervakt för att eftersom att det är så många spelare på servern så behövs det ordentligt med människor som kan straffa alla spelare som vill förstöra för alla andra med flit. Jag anser att väldigt många dör av buggar eller missklicks och det är piss tråkigt att förlora allt genom en sån sak och då hade det behövs att vara servervakt jag har dött ett flertal gånger genom att ramla genom marken och sen blir dödad när man hamnar uppe på marken igen. För jag möter så många otroligt icke medlemmar som förstör med flit och vissa icke medlemmar som inte vet vad dom ska göra såna människor hjälper jag nu som frågar hur gör man det men det hade vart lättare med servervakt. Sen i scenario är det väldigt många regelbrott som ooc och så när är servervakt lyssnar alla när man säger till för då vet dom att det kan bli konsekvenser ifall dom inte fortsätter att lyssna efter man har sagt till dom.

Kopierad från min gamla ansökan fick inte ett svar när jag frågade förra gången om jag fick kopiera så jag gjorde det. Detta tog jag från min första ansökan jag gjorde så det var ett tag sen hoppas detta inte förstör något för min ansökan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är tex om man dör så gör man /revive i onödan och om man gör /kick eller /svban om man inte göe något efl utan man är bara arg så är det abuse och korrution. Det är också abuse om man använder toggleid i scenarion och för att kolla igenom väggar så man kan se vart andra folk är.

Tillbaka