Nekad Trille for Life | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas mammas

Vad heter du IRL? Tristan

Vad heter du på discord? Trille for Life #5159

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1-3 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att anställa rätt personer sen vill jag utveckla jobbet med att få Bahamas mammas aktiv igen då jag har märkt att Bahamas mammas har öppet i ksk en dag eller så sen så stänger dom fatt folk inte orkar att jobba och det är inte ok alls att dom jobbar där för att dom ska kunna jobba för pengar och att ta ut sprit till vänner sen vill jag se att folk jobbar varje dag sen ska jag anställa rätt personer till Bahamas mammas då jag vill få en rolig rp för oss som jobbar där sen vill jag utveckla mer att man rpr mer på /me öppnar flaskan med vodka och häller i fint i ett glas sen vill jag utveckla att man ksk har mer fester på Bahamas mammas då jag tycker det är tråkigt att man inte kan åka det med vänner ig och festa då dom aldrig har öppet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom Bahamas mammas då jag har jobbat på Bahamas mammas och då var jag anställd på Bahamas mammas sen har jag goda erfarenheter då jag vet hur jobbet ska gå till och hur man ska rp så inte vissa vet sen har min karaktär erfarenheter inom sälja sprit på natt klubbar sen har jag hög rp på /me

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 12:00-22:00 tisdag 13:00-22:00 onsdag 12:00-22:00 torsdag 14:00-22:00 fredag 12:00-03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad. Redan utsett en chef över detta yrke. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka